Dag 9

22 september 2018 - Monte Gordo, Portugal

Vandaag een hele warme dag, we hebben i.v.m. de zon een rondje om de bus gedaan, we hebben er een lekkere rustige dag van gemaakt. Vanmiddag zijn we op de fiets gestapt en hebben boodschappen gedaan, en onderweg nog even een lekker ijsje gegeten.Toen we weer terug kwamen zijn we gaan barbecueën en daar een heerlijk koud  blikje radler bij gedronken mijn laatste snik snik.En toen de afwas bij elkaar gezocht, Herman zei ik haal warm water uit de douche ze hebben bij de afwas plaats alleen maar koud water, zo gezegd zo gedaan,Komt hij weer met een emmer zonder bodem die was er uit geknald hoe krijg je het voor elkaar zeg. Daarna weer lekker plaats genomen op ons camping meubilair, en daar werden we overvallen door de muggen ze hebben ons lek gestoken, waar had ik nou dat spul gelaten om ons in te smeren, zoeken zoeken eindelijk met een half uurtje had ik het gevonden gelukkig maar, en een wierookstokje erbij kom maar op wij lusten ze rouw.