Dag 23

6 oktober 2018 - Andorra la Vella, Andorra

We hadden het plan om richting Lloret de mar te gaan, maar in eens zagen wij het bordje Andorro staan, wij zeiden tegen elkaar zullen we het doen het was volmondig ja.Wij hadden het eigenlijk vanaf het begin al in ons hoofd zitten maar omdat het weer in Andorra niet zo mooi zou zijn, hadden we tegen elkaar gezegd gaan we niet doen, maar ja niets is zo veranderlijk als een mens, zo gezegd zo gedaan de weg er naar toe echt genieten zo mooi.Er zou een camping midden in het centrum zijn, die hebben we gevonden we mochten gaan staan waar we wilden plek zat verder is dit een hele rustige camping er staan er niet zo veel, nadat we geïnstalleerd waren zijn we naar het centrum gelopen ongeveer anderhalve km, wat een winkels zeg je weet niet wat je ziet daar werd ik helemaal blij van, het eerste wat we gekocht hebben is een usb stick zodat we muziek kunnen downloaden voor de terugreis de radio is waardeloos, en we hebben maar één cd en daar zijn we helemaal zat van,Nadat wij een paar winkeltjes hebben bekeken, zijn we ergens wat gaan eten, en daarna terug gelopen naar de camping, maar morgen gaan we zeker ik tenminste nog meer winkeltjes bekijken.

1. Margreet van Looy:
    7 oktober 2018
    En??? Hoe was het weer in Andorra? Prachtig daar lekker genieten!
  2. Johan:
    7 oktober 2018
    Alweer de mooie foto's. en ook weer een goed verslag erbij. jullie zijn als te meer aan het genieten. volgens mijn jullie zijn met de mooiste vakantie aan het genieten. Het is daarom hier mooi om te volgen. Voor ons mag je er nog een paar weken aan vast plakken, in de late avond komt er weer een piepertje binnen uit Spanje, dan weer gluren hoe het verloop met jullie, p/s hoe is het met de schaafwonden van Mans afgelopen, hopelijk zonder problemen. Nog veel plezier de laatste week (paar weken) gr weer uit Haaksbergen.