Dag 25

8 oktober 2018 - Montoulieu, Frankrijk

Tegen 17:00 zijn we aangekomen in Montolieu en hadden dus mooi op tijd een camping gevonden, we hebben het lekker rustig aan gedaan vandaag wij zijn niet zo vroeg weggereden uit Andorra, tussen door hebben we nog een paar stadjes aan gedaan, en we zijn binnen door gereden weliswaar af en toe met kromme tenen maar ja dat hoort schijnbaar bij deze vakantie reis.

Maar we hebben zoveel moois gezien vandaag echt genieten hoor, tegen 18:00 zijn wij naar het dorp gefietst dat ligt z’on 2 km terug, even kijken of we ergens wat konden eten een pizaatje of zo maar dat was er niet, er waren veel eet tentjes gesloten zal wel door de maandag komen maar wij hebben er èèn gevonden brood met ham en kaas en daar boven overheen kaas het heeft een speciale naam maar daar kan ik nu even niet op komen, ze hadden verder heel weinig aan te bieden maar het smaakte niet verkeerd.

De bedoeling is om morgen richting Luxemburg te gaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henk en Sonja:
    8 oktober 2018
    We hebben ook genoten van jullie mooie reis..elke keer weer een mooi verhaal, met ook humor 😂😂 we wensen jullie nog een goede reis terug en rij voorzichtig. Tot snel op de Markslag 🏡🏡🏡🏡🏡