Dag 27

10 oktober 2018 - Mâcon, Frankrijk

Vanmorgen ging om 7:00 de wekker tijd om op te staan, want we hebben een lange rit voor de boeg we hebben lekker geslapen vannacht weer in een normaal bed, niet dat het in de camper niet goed slaapt zeker wel, maar er gaat niks boven een normaal bed. We hebben eerst een lekker ontbijtje gehad, toen onze spullen van de kamer gehaald, en op naar de camper gelukkig hij stond er nog en de fietsen zaten er ook nog achter op ja je weet maar nooit hè! De navigatie op Luxenburg  gezet daarna Spa, Belgie, en toen via Duitsland naar huis.We konden goed door rijden tot dat we in Oberhausen in de file kwamen te zitten en dat heeft even geduurd, zo tegen half negen waren we in Alstette en zijn we ter afsluiting naar de Harmulle geweest. We hebben een fantastische vakantie gehad wel vermoeiend vond ik met al dat gereis maar we hebben veel mooie dingen gezien en beleefd, en zeker met de camper was het ook een belevenis, en het was ook heel erg leuk om de reisblog te doen  het was mooi om de dingen die wij mee maakten met juli allen te delen, en wie weet doen we ooit nog wel een keer een reisblog.

Liefs Herman & Willy

1. Bruggeman:
    10 oktober 2018
    Welkom thuis. Het was fijn om mee te genieten van al jullie avonturen. Nu komt het nagenieten. Groetjes Didy en Hans
  2. Lisette Lubbers:
    11 oktober 2018
    Welkom thuis Willy&Herman! Fijn dat de terugreis goed is verlopen. Succes nog even met het uitpakken en opruimen van alles. Tot gauw! X Mike, Lisette en Scotti
  3. Henk en Sonja:
    11 oktober 2018
    Welkom thuis! Bedankt voor jullie reisverslagen, het was mooi om daar van mee te mogen genieten. En nu weer lekker vanavond in je eigen bedje! Gr Henk en Sonja
  4. Toon Brouwer:
    Welkom thuis Willie & Herman,
    Het was genieten van jullie blogs en dat wij daar deel van hebben mogen maken en nu ff nagenieten van alle avonturen.
    Groetjes Tony en Rina.
  5. Rikie en Rius:
    Hallo willie en Herman.
    Mooi dat jullie er weer zijn.
    Kun je mooi uitrusten van de vakantie.
    Bedankt voor de mooie verhalen .
    Groeten en tot spoedig!!!!
  6. Margreet van Looy:
    11 oktober 2018
    Gelukkig weer veilig thuis van harte welkom. Nu camper uitpakken daarna relaxen en nagenieten. Tot gauw. Lieve groetjes van Margreet en Paul