Dag 24

7 oktober 2018 - Andorra la Vella, Andorra

We lagen nog maar net in bed gisteren avond en toen begon het te regenen, en het ging steeds harder toen de bliksem en donderen er bij het kon niet op, volgens mij waren er ook hagelstenen bij, het ging ontzettend te keer. Een lawaai op die bus ik zei tegen Herman die bus zit morgen onder de deuken kan niet anders.

Ik was om vier uur nog wakker kon de slaap niet vatten door al dat gedoe en Herman maar snurken net als of er niks aan de hand was, maar goed uit eindelijk ben ik toch in slaap gevallen gelukkig, vanmorgen toen ik de deur van de camper open deed zag het er buiten niet zo mooi uit, dat  waren we niet meer gewend dus de trui en de lange broek aan want het was best frisjes hoor brrrrrrrr….

Ik zei tegen Herman kunnen we de camper niet ergens anders neer zetten ik vindt deze plek niet zo geweldig een beetje eenzaam, tuurlijk zei Herman dat ga ik wel even doen, we lopen even rond en zoeken ons een ander plekje, die hebben wij gevonden meer in de bewoonde wereld zeg maar ik was natuurlijk helemaal weer happy, inmiddels begon de zon weer te schijnen de trui ging weer uit en toen op naar het centrum de rest van de winkeltjes bekijken, Herman ging schatten zoeken dus hadden we het weer mooi verdeeld vandaag.

1. Johan:
    7 oktober 2018
    Als het reggend, laat het dan maar s,nachts doen. het zal ook wennen zijn om de lange broek weer aan te doen. wees er op voorbereid, als je weer in huis bent alleen de lange broek weer aan. gr weer van ons.
  2. Bruggeman:
    7 oktober 2018
    Hallo Wil en Herman, nou jullie vakantie is absoluut niet saai. Iedere dag maken jullie wel iets leuks of spannends mee. Geweldig leuk om te lezen. Zo langzamerhand komt het eind van jullie vakantie in het zicht, dus geniet er deze laatste dagen nog lekker van. Groetjes Didy en Hans
  3. Erik én Ria:
    7 oktober 2018
    Ja wen maar vast aan een lange broek hebben jullie het straks niet zo'n last van, alhoewel wij ook niet mogen mopperen met het weer het is nog steeds erg lekker buiten geniet van de laatste week en tot gauw Gr van Erik én Ria
  4. Karin en Jos Lansink:
    8 oktober 2018
    dat was even wennen voor jullie, na al die zonneschijn. Als jullie terugkomen donderdag is het hier ook nog schitterend weer. Dus gewoon korte broek aanhouden. Geniet er nog van.
    Groetjes Karin en Jos.
  5. H.Mues:
    8 oktober 2018
    Hoi Wil en Herman geniet nog maar van de laatste vakantiedagen en dan
    langzaam op huis aan. Daar heb je zeker geen last van een beste onweersbui
    met hagelstenen. Doe kalm aan en probeer langzaam te wennen aan een
    andere dagindeling. Groeten van Diny en Herman en wij zien elkaar wel op
    eind van de week.