Dag 8

21 september 2018 - Manta Rota, Portugal

Vanmorgen op tijd vertrokken om 9:00 waren we aan het rijden, we hadden besloten om te gaan ontbijten bij de wel bekende hamburger keten.

Zo gezegd zo gedaan nou dat was super lekker omelet met Bacon sinaasappelsap en een lekkere cappuccino, na dit ontbijtje zijn we weer ingestapt en verder gereden.

We gaan via de autoweg nou nou wat een fijne weg, het is te vergelijken met hobbelige weg hobbelige weg gat in de weg and again and again pffffff...... ik werd er niet goed van en Herman vond het natuurlijk ook niet fijn, en.en toen hebben we de autobaan genomen, daar kun je tenminste zonder horten en stoten overheen.

Het beloofd weer een warme dag te worden het is nu 31 graden en Herman zal zo wel weer de korte broek aan willen trekken,daar is het ook helemaal weer voor.

Na een  tijdje over de autobaan te hebben gereden zijn we er weer van af gegaan en via een natuurpark gereden wat erg mooi was.

Tegen vier uur waren we in Monte Gordo een camping opgezocht en voor 5 dagen geboekt, we konden gaan staan waar we wilden, ze zei nog wel ga niet over het  mulle zand, maar ja voelt hem al aankomen, Herman had zijn gehoor apparaat schijnbaar niet in en Herman reed door het mulle zand ik zei nog Herman niet doen we komen vast te zitten, o maar daar rijd ik met deze auto zo doorheen nou mooi niet!!! We kwamen hartstikke vast te zitten en Herman maar gas geven niet normaal we kwamen er van z:n lang zal ze leven niet meer uit.Er kwam een vriendelijke meneer aan en die  gaf ons van die gele gevallen die r de wielen konden nou daar ging het weer heen Herman weer een bult gas erbij nou die gele gevallen waren aan snot.Herman naar de receptie toe en die hebben iemand gebeld die met een trekker kwam, en die heeft de camper er uit getrokken, al met al waren we 40 euro armer je kunt je voorstellen dat hier nog wel een paar woorden over gesproken zijn.

Maar we zijn lekker uit eten gegaan vanavond en hebben er lekker een wijntje op gedronken het was weer hilarisch de foto's volgen.

1. Erik én Ria:
    21 september 2018
    Nou dat gaat lekker met jullie beleven genoeg dat was weer een mooi verhaal 😂😂😂
  2. Toon Brouwer:
    22 september 2018
    Herman heeft altijd gezegd het komt altijd weer goed 😂😂😂😂😂😂
  3. Lisette Lubbers:
    24 september 2018
    Haha wat erg! Kunnen niet wachten tot de volgende update! X Lisette, Mike & Scotti