Dag 7

20 september 2018 - Nazaré, Portugal

Vandaag lekker uitgeslapen het weer zag er niet zo mooi uit grijze lucht beetje wind, Herman was op pad gegaan voor verse broodjes, onder tussen had ik thee gemaakt en de tafel gedekt, dus lekker gezellig ontbijten.

De was had zich behoorlijk opgestapeld, dus hier was ik mooi in de gelegenheid een was te gaan draaien, en inmiddels begon de zon te schijnen dus helemaal goed.

Verder hier vanmiddag een beetje rondgewandeld, nog een paar grote dennenappels gevonden, hier liggen er niet zoveel misschien dat we ergens anders nog van die grote vinden, i hope zo.

De planning is om morgenvroeg hier weer te vertrekken, richting Monte Gordo

1. Bruggeman:
    20 september 2018
    Mooie blog. We genieten van jullie verhalen en verheugen ons op de volgende blog. Als je tijd genoeg hebt ga dan ook naar Sagres te gaan, absoluut de moeite waard. Er zijn 2 campings in de buurt. BUDENS/VILA DE BISPO en LUZ/LAGOS. Geniet van jullie mooie reis. Groetjes Didy en Hans.
  2. H.Mues:
    Hallo daar ik lees dat jullie je wel goed vermaken en dat is jullie gegund.
    Hier is ook alles goed en wij vervelen ons absoluut niet

Nog veel leuke kilometers en plezier. groeten Diny en Herman
  3. Willy & Herman:
    20 september 2018
    Bedankt voor de reacties ,vinden we erg leuk.
  4. Toon Brouwer:
    21 september 2018
    Hallo , leuke blogs hoor ik kijk er iedere keer weer naar uit, en nog vele veilige kilometers geniet ervan.