Dag 10

23 september 2018 - Monte Gordo, Portugal

Vanmiddag hebben we de fiets gepakt, heb me goed ingesmeerd want het zonnetje deed er weer best wat aan, hoedje op 35 graden gaf de thermometer aan. Warm warm een klein zuchtje wind er bij, eigenlijk was het niet wat op de fiets, maar beter dan wandelen, je moet toch wat we zijn naar Manta Rota gefietst, is hier niet zover vandaan een mooi klein stadje .We zijn naar het strand gefietst, en daar stonden zoveel campers kont aan kont, er kon er ook geen èèn meer bij, zo zou ik daar niet willen staan lijkt me helemaal niks aan. Toen zijn we de binnenstad ingegaan en hebben een heerlijk cappuccino gedronken, en daarna weer terug naar Monte Gordo, daar de fietsen gestald en verder met de benenwagen. Richting strand gegaan, er is een hoop verandert sinds vorig jaar, ze hebben alles van hout gemaakt oude strand tentjes weg en nieuwe van hout weer terug, en een heel mooi looppad van hout zag er strak uit.

Nou was het niet zo fijn om daar te lopen veel en veel te warm niet te harden, dus maar gauw een terrasje opgezocht met een parasol ik denk ik bestel mij een lekker glaasje rosë,  dat hadden ze niet, wel een fles vol ik zei die hoef ik niet midden op de dag, want dan haal ik de avond niet pfffffff…… s’avonds zijn we het stadje weer in geweest naar bar 42 voor het internet maar mooi niet, deze keer kon ik niet op internet met de computer, ja dat is dan weer jammer, maar we waren toch niet voor niks gegaan want er speelde een leuk bandje dus werd het nog gezellig ook.