Dag 11

24 september 2018 - Monte Gordo, Portugal

Het eerste wat we vandaag hebben gedaan is, er een dekbed uitgehaald je kunt er gewoon niet onderliggen veel te warm, toe wij van thuis vertrokken dacht ik een dubbel dekbed erop want de nachten kunnen wel eens koud zijn, dus mooi niet, de nachten zijn heel erg warm. Verder is het een luie dag vandaag, we hebben geen puf om iets te ondernemen gewoon weer een rondje bus doen en veel water drinken vanavond willen we naar ons favoriete eet tentje, even uitproberen of die nog net zo lekker is.En we gaan proberen om te internetten bij de receptie, want schijnt dat het daar kan, er staan een paar stoeltjes met een tafel zodat je daar eventueel met je computer kunt gaan zitten ik ben benieuwd, en dat hebben wij nu net gedaan en het is gelukt.

1. Mike, Lisette, Scotti en Zoë:
    24 september 2018
    He Willy, wat fijn dat het internetten gelukt is. Je kan ook natuurlijk gewoon via je internetbundel van de provider he. Die is in heel Europa geldig. Zolang je er maar niet overheen gaat!

Liefs!
  2. Margreet van Looy:
    24 september 2018
    De nachten worden pas ongeveer half/eind november echt koud. Ik kan dat weten want tegen die tijd loopt "de Polle" niet meer in zijn blote rond.
    En nog lekker gegeten in je favoriete eettentje?
  3. Willy:
    24 september 2018
    Ha Ha mooi herkennings punt van “de polle”
    En het eten was weer heerlijk, en nog even lekker op een terrasje gezeten, was best nog druk vanavond voor namelijk Hollanders.