Dag 12

25 september 2018 - Monte Gordo, Portugal

Dat ging helemaal goed bij de receptie, daar konden we mooi gaan zitten, we hadden een code gekregen die hebben we in gebracht en toen zaten we op internet.

We zijn nog even het stadje door gewandeld was gezellig druk overal, ook hadden ze een soort van ijssalon, maar dan zelfbediening goh zei Herman hier mag je het helemaal zelf doen en ook van allerlei lekkere dingetjes er op oooh hij zag het helemaal zitten, maar ik niet want dat gaat net als bij snoep scheppen die jongen heeft geen maat dus je snapt het wel, het einde van de rit ben je een hoop geld kwijt, maar eerlijk is eerlijk het was heel erg lekker.

We hebben vandaag zelf wat gekookt het is niet te doen met die warmte de lekbak kun je er onder hangen, maar goed we willen ook wel eens een keer wat anders dan patat, maar die vliegen als een zwerm om ons heen en ik maar zwaaien met de vliegenmepper maar het hielp allemaal niks zo kun je toch niet fatsoenlijk eten dan is de trek in eten gauw voorbij.

Na het eten zijn we weer even het stadje in gegaan een kopje koffie gedronken en daarna weer verder gegaan, en toen kwamen we langs een bord sangria 1 liter 9,95 nou zeiden we tegen elkaar zullen we dat doen, en we hebben de daad bij het woord gevoegd en we hebben er van genoten.

1. Ikkie:
    27 september 2018
    Zo..smullie smullie. Nu volop in beweging. Want jullie moeten wel ruimte creëren in je maagje-buikje. Op naar het volgede etentje. Ha ha. Völle wille saampies. Liefs.