Dag 13

26 september 2018 - Monte Gordo, Portugal

We hebben de fiets gepakt en zijn naar villa Real gegaan een leuk stadje hier vlak in de buurt, leuk winkelstraatje veel terrasjes erbij, en een leuk klein haventje, hier hebben wij ons goed vermaakt.

Een trechter hadden wij ook nodig maar ja hoe heet zoiets in het Portugees, de vertaler app  er bij gepakt en we kwamen het winkeltje weer uit met een trechter, wat mooi dat het toch zo kan tegenwoordig.

Op een gegeven moment dit is een veel gekozen zin van onze buurman, hadden we het wel gezien en liepen terug naar de fietsen, maar toen lukte het Herman niet om zijn extra slot los te krijgen wat hij ook probeerde het lukte hem maar niet, de laatste tijd geeft het slot een beetje problemen hij is er zeker een half uur mee bezig geweest, mijn advies aan hem was dan ook, koop een nieuw hangslot en gooi deze heel ver weg.

Inmiddels weer op de camping even lekker bijkomen toen de fietsen opgepakt, en weer achter op de camper vast gemaakt want we gebruiken ze hier toch niet meer, morgen gaan we hier vertrekken, maar eerst gaan we vanavond nog wat leuks doen, dan gaan we naar een hotel hier in de buurt en daar komt een gitarist/zanger en nog meerdere muzikanten en die spelen en zingen zo mooi Portugese  muziek fantastisch en daar verheugen wij ons heel erg op.

1. Toon Brouwer:
    27 september 2018
    Heerlijk z'n vakantie, en ja Herman dat slot had je ook beter kunnen vervangen 😂.
    Gisteren nog naar de afscheids receptie van Jan Van Doorn geweest, veel oud collega's gesproken het was oer gezellig.
    Jullie krijgen de groeten van Jan.

Fijne vakantie groet Toon.😎