Dag 14

27 september 2018 - El Rocío, Spanje

Gisterenavond hebben we genoten van de fado avond het was weer genieten, zo rond 00:30 waren we weer bij de camper, nog even een afzakkertje genomen, en toen ons bedje opgezocht.

Vanmorgen alles weer reis klaar gemaakt, en zo tegen 10:30 zijn we vertrokken uit Monte Gordo waar we een leuke tijd hebben gehad, maar nu is het weer tijd voor wat anders.

We zijn via de verbindingsbrug Portugal Spanje gegaan heel erg mooi om te zien, onderweg nog even een terrasje aan gedaan in Huelva, en toen onze reis vervolgd via Parque nationaal de Donana om bij camping El rocio te komen tegen drieen waren we hier, als je hier aan komt rijden doet het een beetje mexicaans aan leuk om te zien, de camping ziet er erg mooi uit zijn we niet gewend, mooi zwembad het sanitair is heel netjes en ze hebben wifi over de hele camping haleluja eindelijk, gewoon bij je camper zitten en aan je reisblog werken wat wil een mens nog meer ha ha super.

Maar ja wij gelijk proberen toen wij hier aan kwamen, maar ja het werkte voor geen meter en dan heb ik de specialist nog wel bij me en die kreeg het niet voor elkaar.

Ik zei tegen Herman ik blijf hier 1 dag het is jammer maar ik wil WIFFI.

We  hadden afkoeling nodig om diverse redenen dus ik op zoek naar onze zwemkleding en dat was natuurlijk weer een heel gedoe om die te vinden, er zit ook zoveel bergruimte in die camper daar wordt je niet goed van pffffffffff.....

Maar goed wij naar het zwembad toe, en dat was toch lekker daar werden we een heel ander mens van, dat zwembad was dicht bij de receptie dus ik dacht ik probeer de wifi met radio nl en waarrempel hij deed het, ik met de telefoon met radionl er op richting camper en net voor de camper hield de wifi er mee op, ik zei tegen Herman we zetten de camper een eindje terug want dan lukt het misschien wel, maar inmiddels was Herman ook weer bezig geweest en hij had hij voor elkaar met de wifi, dus we nemen hier verlenging.

1. Mike, Lisette, Scotti en Zoë:
    28 september 2018
    Het is niet druk bij het zwembad zo te zien. Leuk om te lezen Willy en Herman.

Liefs ons
  2. Toon Brouwer:
    28 september 2018
    Toch mooi z'n privé zwembad 😆😎