Dag 18

1 oktober 2018 - Dénia, Spanje

We zijn vanmorgen om negen uur vertrokken uit La zubia, we zijn hier twee dagen geweest en hebben erg genoten van deze mooie plek, we hebben besloten om naar Denia te gaan deze stad ligt een kleine 500 km verder waarom Denia dit schijnt een erg mooie stad te zijn, en het toeval wil dat Jos en Karin hier ook op vakantie zijn, wat is er dan niet leuker om even bij hen op bezoek te gaan.
Van te voren hebben we natuurlijk contact gehad met elkaar en hun adres door gekregen, de reis verliep voorspoedig eerst even het adres opgezocht waar Jos en Karin verbleven, en toen zijn we naar een camping gereden, maar helaas die was gesloten dit was de eerste keer dat wij dit mee maakten, op naar de volgende een paar kilometer verder en ja wel die was gelukkig geopend en wij konden er gaan staan was geen probleem en natuurlijk wifi er bij wat wil een mens nog meer.
De camper op de plek gezet, de fietsen gepakt en dat naar Jos en Karin, we hadden een punt af gesproken met Jos waar hij ons op zou wachten, en inderdaad Jos stond op de afgesproken plek, en van daaruit zijn we naar hun vakantieplek gegaan, ze zaten in een heel mooi en ruim appartement en ook een heel groot balkon en een zwembad er bij zag er geweldig mooi uit allemaal.
Het weer zien met hun was erg leuk en we werden dan ook hartelijk ontvangen, we hadden nog niet zoveel gegeten, en wilden dat nog gaan doen in Denia maar Karin bood ons een lekkere kop soep met stokbrood aan, en daar kregen we ons buikje wel mee vol prima verzorgd dus.
We hebben een hele gezellig avond gehad met hun en de tijd vloog om, toen werd het tijd om ons campertje weer op te zoeken, en we moesten nog een eindje fietsen en het was al donker dus gaan met die banaan.
De camping hadden we zonder probleem in het donker gevonden gelukkig maar, we hebben besloten om hier drie nachten te blijven.

1. Toon Brouwer:
    3 oktober 2018
    Mooie blog hoor het is fijn om jullie zo te volgen en leuke avonturen die je verteld erg mooi.
  2. Margreet van Looy:
    3 oktober 2018
    Wat leuk om Jos en Karin te ontmoeten. Jammer dat wij nog in NL zijn anders waren jullie ook welkom geweest bij ons in LA Manga