Dag 19

2 oktober 2018 - Dénia, Spanje

Vanmorgen lekker wat langer blijven liggen, we hadden toch geen verplichtingen daarna lekker een douche genomen het sanitair zag er allemaal prima uit, ondertussen had Herman een stokbroodje gehaald en hebben we lekker ontbeten en verder lekker rustig aan gedaan, en tegen half vier zijn we met de fiets naar het centrum gegaan, en hebben de fietsen ergens gestald en zijn toen lopend verder gegaan, eerst even een terrasje aan gedaan en toen naar de winkel straat gewandeld ook heel veel winkeltjes ook wel aparte die je bij ons niet hebt, dat vindt ik altijd wel leuk is eens een keer wat anders.
Inmiddels was het alweer half zeven en we zeiden ach we gaan even naar Burger King die hebben van die lekkere kippedingetjes zo gezegd zo gedaan, en daarna zouden we even langs de strandtentjes gaan daar hadden ze ook allerlei spulletjes dus even neusen.
Dus wij vanaf de BurgerKing weer op de fiest en dat richting het strand, maar we moesten eerst nog een eindje fietsen, maar ik had een bus achter mij, en ik dacht ik fiets de stoep op en dan laat ik de bus aan mij voorbij gaan en Herman fietste mij achter na, en ik hoorde achter mij een hoop lawaai en gevloek en ik keek achterom en daar had je dat manneke van mij op de grond liggen, ach zo sneu hij kwam snel weer in de benen zijn arm en been zaten onder het straat exeem dat was weer dikke pech maar verder had hij gelukkig niets, ik zei laten we de strandtentjes maar vergeten en gauw naar de camping gaan.
Daar aan gekomen heb ik alles goed schoon gemaakt, gelukkig was er een verbandtrommel aan boord, en hadden we jodium bij ons dus nu maar hopen dat het gauw geneest.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Johan:
    2 oktober 2018
    Hallo Willy en Hermanus. Ik zie dat jullie nog voluit aan het genietten bent. Zo te zien hebben jullie al van alles mee gemaakt. En veel bezienwaardigheden gezien. Het gevoel van al die mooie dorpjes, is geweldig mooi hoor. En jaaaaa fietsen moet je daar goed uitkijken, dat kennen ze daar niet. Maar ja Je heb het goed gelukkig afgebracht. De goede verzorging van Willy deed je weer goed.
    En goed dat jullie de blog hebben, we kunnen alles elke keer goed volgen.
    Nog veel plezier we kijken er weer naar uit. Gr van ons.
  2. Toon Brouwer:
    3 oktober 2018
    Dat is ook wat van de fiets af pleuren, gelukkig is het redelijk goed gegaan,en Herman je hebt een goede verpleegster die alles verzorgd🤣🤣🤣.
    Op naar de volgende blog hopelijk zonder incidenten 😋😋😋.
    Nog vele veilige kilometers😊
  3. Henk en Sonja:
    3 oktober 2018
    Hey, brokkenpiloot! Dit moet je niet doen hoor 😨 gelukkig dat het goed is afgelopen en Wil je goed verzorgd heeft. ..nu ff rustig aan doen. En dan weer volop gang genieten samen. Nog een hele mooie en fijne vakantie. Liefs Henk en Sonja
  4. Margreet van Looy:
    3 oktober 2018
    Ach arme Herman. In Spanje moet je niet gaan fietsen tenminste niet zonder beschermende kleding etc. Ze zijn daar geen fietsers gewend. Degene die daar fietsen zijn de toeristen.
  5. H.Mues:
    3 oktober 2018
    Hallo daar kijk even goed uit. geen blessures want dat kunnen wij absoluut niet gebruiken. Verder nog veel leuke dagen en misschien iets minder terrasjes
    en denk aan de beschermende kleding van Margreet dat helpt.

veel plezier en groeten van ons Diny en Herman