Dag 16

29 september 2018 - La Zubia, Spanje

Vandaag hebben we onze reis weer voortgezet en hebben eerst even getankt en  nu gaan we naar Granada het was een mooie route er naar toe via Sevilla  we hebben 375 km gereden en toen een camping gezocht in Granada.

En die hebben we gevonden, maar propje vol maar we konden nog wel een klein plekje krijgen, dat vonden we geen probleem het leek ons wel een leuke camping heel gezellig.

We werden gelijk gevraagd of we naar een flamingo avond wilden want die was morgenavond vanaf hier met een busje er naar toe helemaal verzorgd nou leuk toch zeiden wij tegen elkaar maken we dat ook een keer mee, of we gelijk even af wilde afrekenen kosten 110 euro o dat was even slikken, ach het is vakantie wat kan het schelen.

1. Toon Brouwer:
    30 september 2018
    Flamingo dansen is heel bijzonder wij hebben dat ook mee gemaakt op de camping El Delvin Verde.
    In Toerella de Mongri een dorp vlak bij Estartit een mooie omgeving ,de camping is ook goed is wel heel groot maar heeft goede voorzieningen.