Dag 6

19 september 2018 - Nazaré, Portugal

Vanmorgen eerst rustig aan gedaan de camper van binnen een beetje opgeruimd, je hebt snel een puinhoop in zon kleine ruimte je bent eigenlijk constant aan het verplaatsen, en dan zoeken waar alles ligt dat is wel een beetje frustrerend soms maar ja dat hoort er ook bij.
Vandaag hebben we er weer een paar kilometers er bij gedaan, leuke plaatjes gezien onderweg, we wilde vandaag naar Aveiro dat leek ons wel mooi, het heeft een beetje weg van Venetië zag er ook heel mooi en gezellig uit ook een heel leuk stadje winkeltjes terrasjes echt schitterend om te zien, we dachten hier gaan we dus een camping zoeken, maar helaas voor ons geen camping gevonden dan maar weer verder rijden en kijken naar wat anders.
Herman zat al weer met kop en oren in het campingboekje te loeren en als hij daar niet wat kan vinden heeft hij altijd nog zijn telefoon bij de hand waar hij dan ook gretig gebruik van maakt.
Een mooie grote camping in Nazaré zag er allemaal goed uit volgens de beschrijving, dus wij er naar toe, en inderdaad een hele grote camping zag er heel mooi uit dus gelijk maar voor 2 nachten geboekt.,en zoveel campers niet normaal zeg, en wifi hadden ze ook, niet te ontvangen op alle plekken maar dan moesten we maar even zoeken.
Dus wij rondjes rijden met de telefoon in de hand en maar kijken op welke plek de meeste streepjes kwamen ja en warempel een plek gevonden hup de camper neer zetten en klaar.
Eerst even een rondje gedaan en kijken waar we alles konden vinden, en toen het luifeltje weer uit enz.. de bbq erbij gepakt en smullen maar en het heeft weer heerlijk gesmaakt.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Johan:
    20 september 2018
    Hallo daar. We zijn weer op de hoogte. Al behoorlijke km achter de kiezen. En het gevoel van hier is, jullie zien veel. Geniet er goed van. Leuk die blog hoor. We blijven het volgen
  2. Erik én Ria:
    20 september 2018
    Hoi hoi zo dat gaat goed he,al lekker heel veel km.gemaakt zo te horen met heel veel plezier heerlijk om te volgen.Tot de volgende blog gr.van ons😎👋👋
  3. Willy & Herman:
    Bedankt voor de reacties