Dag 4

17 september 2018 - San Sebastián, Spanje

Vandaag opgestaan met een mooie blauwe lucht, en al snel werd het warme gauw de lange broek verwisseld voor de korte broek, we hebben lekker rustig aan gedaan Herman nam de afwas voor zijn rekening en ik ben met de blog aan de gang gegaan, tegen Twee uur zijn we met het busje van hier mee gereden naar sebastian stad, zijn naar het strand gelopen schitterend om te zien lekker even met de voetjes in het water heerlijk was dat.Nog even gezocht naar een supermarkt want ik wilde vandaag gaan koken, maar we hebben geen supermarkt gevonden, dan maar op de camping naar de supermarkt.Tegen vijf uur weer met het busje mee en naar de supermarkt op de camping, werd speciaal voor ons open gedaan, ik dacht ga lekker even wat inslaan.Wat een voorraad hadden ze zeg, de groente uit de koeling zag er zeer verlept uit en ze hadden 1 grote ui liggen ik dacht die is voor mijn, en verder was het niks bijzonders.Maar goed wij hadden macaroni meegenomen en nog een blikje smac en die joekel van een ui erbij smullen maar.Wat een gedoe koken in de camper de macaroni vloog in het rond maar verder is het goed gelukt en morgen gaan we weer een stukje verder naar Portugal

1. Toon Brouwer:
    17 september 2018
    Hi Herman en Willie, wat leuk z'n blog en om jullie zo te volgen, zo te zien is het daar geweldig om daar vakantie te vieren.
    Blijf vooral genieten, we zijn al benieuwd
    naar de volgende blog.😎
    Groetjes van Toon en Rina
  2. Mike, Lisette, Scotti en Zoë:
    18 september 2018
    He Willy, wat leuk om te horen, minder natuurlijk dat de voorraad in de winkel zo verlept was. Maar dat was ook wel na te gaan als ze de winkel speciaal voor jullie open moesten doen haha.

Veel plezier nog!

Mike, Lisette, Scotti en Zoë!