Dag 3

16 september 2018 - Bordeaux, Frankrijk

Vanmorgen op tijd vertrokken (8:30) we gaan weer de autobaan op we willen vandaag veel kilometers maken, we willen naar camping Laredo in Laredo dat is ongeveer 700 km we gaan er voor.Het begint al lekker warm te worden lang leve de airco, diverse keren koffie gedronken onderweg.

Maar onderweg hebben we onze plannen bijgesteld, we gaan naar San Sebastian daar schijnt een leuke camping te zijn zo gezegd zo gedaan.

We gingen van de autobaan af richting camping ik zal het je vertellen ik had 7 kleuren in mijn broek een heel smal pad naar boven allemaal bochtjes en tegenliggers het zweet droop er af, en toen kwam er een hele scherpe bocht ik zei tegen Herman gas geven anders glijden we naar beneden, ja zegt Herman wat denk je ik heb plank gas het gaat niet harder, pfffff ik was zo blij dat we bij de camping waren aangekomen dat kan ik je wel vertellen.Maar het resultaat mag er zijn wat een fantastisch mooie camping is di,t alles hebben ze hier mooi sanitair, restaurant, supermarkt, super hoor!! We besluiten om hier 2 nachten te blijven.