Dag 22

5 oktober 2018 - Cambrils, Spanje

Wat Herman en ik heel leuk vinden is de reacties die wij van juli krijgen, net zoals juli benieuwd zijn naar onze verhalen, zijn wij elke dag benieuwd naar wat juli schrijven, dat vinden wij echt super hoor dank juli wel allemaal, en vooral zo door gaan!!

Vandaag nog even weer bij het strand geweest, op een bankje gezeten en dan genieten van de zee zo mooi om naar te kijken, nog even een paar foto's genomen, voor onze reisblog, nog een paar winkeltjes aangedaan, en vanavond zijn we hier nog over de camping gewandeld hier zou je kunnen verdwalen zo groot is dit hier er zijn heel veel mensen die blijven tot april, die hebben de camper of de caravan dan wel heel wat groter.

Morgen gaan we weer een stukje verder.

1. Toon Brouwer:
    5 oktober 2018
    Wij vinden het ook leuk en genieten van jullie avonturen, zo reizen wij ook ook een beetje mee😂😂😂😎😎
  2. Lisette Lubbers:
    5 oktober 2018
    Leuk om de blog te volgen Willy & Herman!! We lezen graag mee. Altijd leuk als er ook foto's bij zitten. Lekker kleurtje hebben jullie al. Geniet er nog even van!

xxx Mike, Scotti en Lisette
  3. Margreet van Looy:
    5 oktober 2018
    Wij vinden het ook leuk om jullie avonturen te lezen. Geniet van de fijne vakantie dan genieten wij ook mee!
  4. Erik én Ria:
    5 oktober 2018
    Wij sluiten ons hier geheel bij aan geniet nog even Gr van ons