Dag 21

4 oktober 2018 - Cambrils, Spanje

Op dit moment zitten we in Cambrils zón 25 km van Salou, het is een hele grote camping onwijs, en heel veel Nederlanders en allemaal campertjes de èèn nog groter dan de ander.

We waren hier tegen half zes, we zijn lekker binnen door gereden, ook een beetje heuvelachtig, ik zat achter het stuur ja zegt Herman we gaan een beetje door de bergen met een big smile, daarop kreeg hij van mij een vernietigende blik, want hier houd ik helemaal niet van, hoe hoger of  we kwamen hoe harder ik  begon te zweten, ik zei en nu is het klaar ik stop er mee, jij neemt het stuur nu maar over, zo gezegd zo gedaan, en we zijn in goede harmonie verder gereden.

Vanavond zijn we op de fiets het stadje in gegaan ook weer langs het water prachtig hoor! De fietsen hebben we daar ergens gestald en toen zijn wij even langs de ontelbare winkeltjes gelopen niet allemaal natuurlijk, want ik kom graag nog even terug, en hierna hebben we een leuk restaurantje op gezocht waar we heerlijk hebben  gegeten en gedronken.

1. Erik én Ria:
    4 oktober 2018
    Genieten ziet er super uit 😋
  2. Ellie:
    4 oktober 2018
    Mooie foto,s en verhalen.
    Leuk dat we zo een beetje mee reizen.

Groetjes Henk Ellie
  3. Toon Brouwer:
    5 oktober 2018
    Deze streek zijn wij nog niet geweest mijn zwager en schoonzus hebben in Cambrills vaak daar op vakantie geweest zeer mooie omgeving. Mooie foto's en de verhalen zijn leuk.
    Geniet er nog lekker van.
  4. Karin en Jos Lansink:
    6 oktober 2018
    Fijn om te lezen dat jullie het nog steeds geweldig hebben. Nog bedankt voor de supergezellige avond in Denia. Geniet er nog van en tot gauw in Buurse.