Dag 1

14 september 2018 - Haaksbergen, Nederland

Eindelijk was het dan zover, we konden de camper ophalen, om 10 uur zou hij klaar staan .

Vanmorgen (vrijdag) zijn we om negen weggereden om toch maar vooral op tijd te zijn,

Wij werden verwelkomt met een heerlijke kop cappuccino, en daarna kregen we uitleg hoe alles werkte,

Toen dat gedaan was zijn we naar markslag gereden, want er moesten natuurlijk wat spulletjes mee.

Wij dachten  dat is zo effe gedaan, mooi niet!! Het heeft uren geduurd voordat wij de camper vol hadden gestouwd  met van alles en nog wat, we zijn net een stelletje turken die een half jaar naar Turkije gaan niet normaal zeg.

Maar goed Vijf uur waren wij klaar, nog gauw even een kopje koffie gedronken bij Herman en Diny, want die zaten ook al vanaf twee uur te wachten en toen konden we eindelijk gaan.

De vakantie was begonnen ach wat heerlijk, eerst maar richting Eindhoven na 220 kilometer zijn we een camping gaan zoeken inmiddels was het half negen luifeltje uitgezet stoeltjes neer gezet een  bakje koffie genomen en lekker een paar eitjes gebakken en dat smaakte weer helemaal goed.

En nu nog even een wijntje drinken, en daarna de oogjes toe.